23 Ağustos 2012 Perşembe

Kartel Hotel

Kartel Hotel Didim'de Tatil Yapmanın Keyfini Siz de Yaşamalısınız!

Kartel Hotel
Kartel Hotel, Didim'in gözde otellerinden bir tanesidir. Her sene yüzlerce kişinin tatil için tercih ettiği Kartel Hotel Didim tesisleri, müşteri memnuniyetini esas alan hizmet anlayışı ve en son olanakların toplandığı yapısı ile Didim otelleri içerisinde kendisini ispatlamış özel bir oteldir. Didim tatili yapmak isteyen kişilerin rahatlıkla tercih edebilecekleri Kartel Hotel Didim tesisleri, her geçen sene daha popüler hale geliyor, her yıl daha fazla sayıda kişi Kartel Hotel Didim tesislerinde tatilini geçiriyor. Didim'de tatil yapmaya karar verdiniz ve hangi otelde konaklama yapacağınızı bilmiyorsunuz; panik yapmaya, Google'dan araştırma yapmaya gerek yok! İçiniz rahat olsun, Kartel Hotel Didim tesislerinde bir tatil için arzulayabileceğiniz her şey bulunuyor.

  • Unutulmaz bir tatil için sizleri de Didim'e, Ege otellerinin büyüsüne katılmaya davet ediyoruz!
  • Aydın otellerinin ne kadar özel ve farklı olduğunu görmeniz için Kartel Hotel Didim tesisleri iyi bir fırsat!
  • Düşlerindeki tatili gerçeğe dönüştürmek isteyenlerin değişmez adresi: Kartel Hotel Didim!
  • Tatil köylerinde tatil yapmaktan hoşlananlar, siz de Didim'e gelin, dört dörtlük bir tatil yapın!
Didim Otellerinde Tatil

Didim, Aydın'ın en fazla turist ağırlayan ilçelerinden bir tanesidir. Doğal güzellikleri ile dikkatleri üzerine çeken Didim'de ucuz tatil yapmak da çok kolay. Erken rezervasyon gerçekleştiren herkes, Kartel Hotel Didim tesislerinde kolaylıkla hesaplı tatil yapabilir, ucuz tatil turu kapsamında Didim'in altını üstüne getirebilir.

Kartel Hotel Didim Konumu ve Ulaşımı

Didim'in en güzel yerlerinden bir tanesinde kurulmuş olan, doğaya hakim bir konumda bulunan Kartel Hotel Didim tesisleri, doğa ile baş başa kalmak isteyen, deyim yerindeyse kafa dinlemek isteyenler için inşa edilmiştir. Denize sadece 100 metre uzaklıkta bulunan bu otelde tatil yapmanın keyfi, bir başkadır.

Bodrum-Milas Hava Alanı'na 60 kilometre uzaklıkta bulunan Kartel Hotel Didim tesislerine ulaşım da son derece basit bir biçimde gerçekleştirilebilir. Yakın yerlerden gelecek olanların otobüs ile ya da kendi özel araçları ile gelmelerini tavsiye ediyoruz. Nitekim tesislerin terminale çok yakın olduğunu belirtelim.

Kartel Hotel Tesisleri ve Odaları

Toplam 500 metrekare üzerine kurulan Kartel Hotel Didim tesisleri, 50 odası bulunan, aynı anda 100'ün üzerinde kişinin tatilini geçirebileceği bir yerdir. Bahçesinde açık havuzu bulunan Kartel Hotel Didim tesislerinde çocuklar da rahat bir biçimde yüzebilir, eğlenebilir.
Kartel Hotel Didim odalarının neredeyse tamamının deniz manzaralı olduğunu belirtmekte fayda var. Bu odalarda klimadan mini bara, çalışma masasından telefona, televizyondan saç kurutma makinesine kadar çok çok araç ve gereç yer almaktadır. Kartel Hotel Didim odalarının hepsinin zemini halı kaplamadır ve odalarda balkon da bulunmaktadır.

Kartel Hotel Didim Aktiviteleri

Banana ve dalgıç okulunun bulunduğu Kartel Hotel Didim tesislerinde, kano eğitimi de veriliyor. Özellikle su sporlarına meraklı olan kişilerin Kartel Hotel Didim tesislerinde sıkılmasına imkan yok. Eğlenceli ve keyif dolu bir tatil için haydi Didim'e, Kartel Hotel Didim tesislerine!
Hotel Kartal, Didim'i tanımak, bu ilçede tatilini geçirmek isteyenler için ideal bir işletmedir. Sizler de Kartel Hotel Didim farkını hissetmek ve ömür boyu unutamayacağınız bir tatil yapmak istiyorsanız, haydi Kartel Hotel'e gelin! İyi tatiller!
Didim otellerinin ayrıcalıklarından yararlanmak isteyenler için Kartel Hotel Didim tesisleri, son derece uygun bir işletmedir!